NewHealth Group

NewHealth Group, bestaande uit NewHealth Collective, Mentalshare Direct en Stichting Mirro, biedt e-health oplossingen voor ondersteuning van mensen met psychische klachten. Zo bieden wij een breed scala aan online modules met thema’s als slaapproblemen, angst & paniek, relatieproblemen en rouwverwerking. Deze modules kunnen mensen zelf doorlopen (als zelfhulp) of onder begeleiding van een zorgverlener. Onze producten worden o.a. gebruikt door werkgevers, onderwijsinstellingen en zorgprofessionals. In directe samenwerking met onze klanten en professionals uit het zorgveld zijn we continu bezig om nieuwe producten te ontwikkelen die bijdragen aan het realiseren van onze ambitie.

Vacatures

Bij de NewHealth Group zijn momenteel de volgende vacatures beschikbaar.
Klik op de vacature naam om direct naar de betreffende info te gaan.

Commercieël manager (36-40 uur)

Ben jij commercieel, strategisch sterk, enthousiasmerend en heb je een passie voor e-health ter ondersteuning van mensen met psychische klachten?  Dan ben jij wellicht onze nieuwe commercieel manager.

Functiebeschrijving
De uitdaging voor de komende jaren is om, binnen een zeer dynamische markt, een flinke groei te realiseren in het aantal klanten in onze doelmarkten en om in samenwerking met onze aandeelhouders ORTEC en Parnassia Groep succesvol onze nieuwe propositie voor de GGZ te lanceren. 

Wij zoeken een commercieel manager die groeikansen ziet en deze benut. Je zorgt dat er een duidelijke commerciële koers is en behaalt resultaten door aansturing van het marktteam. Daarnaast weet jij samen met je collega’s in het MT op basis van klantbehoefte, eigen kennis & expertise en technologische ontwikkelingen, kansen te vertalen naar nieuwe diensten en deze nieuwe diensten succesvol in de markt te zetten. Hierbij blijf je altijd oog houden voor de doelgroep: mensen met psychische klachten en hun zorgverleners.

Als commercieel manager geef je leiding aan het marktteam van NewHealth Group. Je bent onderdeel van het managementteam van NewHealth Group en draagt bij aan de (door)ontwikkeling van het strategisch beleid van de organisatie. Door je manier van leiding geven wordt het beste uit de medewerkers gehaald. Verantwoording leg je af aan de directeur van NewHealth Group.

Naast jouw rol als manager ben je verantwoordelijk voor de acquisitie van grote nieuwe klanten en de definitie van de ontwikkelrichting van nieuwe diensten. Je beschikt hiervoor over de juiste commerciële vaardigheden en over kennis op het gebied van ontwikkeling en succesvolle implementatie van nieuwe diensten. Verder beschik je over goede presentatievaardigheden en de behoefte om de producten van de organisatie extern te profileren. Je weet mensen te enthousiasmeren, bent resultaatgericht en weet nieuwe klanten aan je te binden.

Werkzaamheden:

  • Maakt het commercieel jaarplan, voert deze uit en bewaakt deze;
  • Zorgt voor een effectieve en efficiënte inrichting van het salesproces en voor soepele afstemming van processen met andere teams (productteam, ICT & serviceteam, contentteam);
  • Zorgt voor positionering van NewHealth Group richting zorgaanbieders, zorgverzekeraars, werkgevers, onderwijsinstellingen;
  • Signaleert commerciële kansen, maakt en presenteert voorstellen aan potentiële klanten;
  • Monitort klanttevredenheid en nieuwe klantbehoeftes en initieert projecten voor nieuwe/verbeterde dienstverlening;
  • Geeft leiding aan het marktteam, voert het personeelsmanagement uit;
  • Bewaakt en draagt bij aan een juiste organisatiecultuur.

Wat kan jij bieden?

  • Minimaal 5 jaar werkervaring in sales en accountmanagement;
  • Minimaal 3 jaar ervaring als leidinggevende;
  • Ondernemend, commercieel, strategisch sterk en resultaatgericht;
  • Communicatief sterk en goede presentatievaardigheden;
  • Overtuigend en enthousiast; weet mensen in beweging te krijgen;
  • Kennis van en ervaring met digitale zorgoplossingen is een pre;
  • Sterk in netwerken; bij voorkeur met een bestaand netwerk in de GGZ, bij zorgverzekeraars;
  • en/of met HRM professionals bij werkgevers; · Werk- en denkniveau WO;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • In bezit van Rijbewijs B.  

Wat bieden wij?

  • Een commercieel management functie met veel ruimte voor eigen initiatief in innovatieve markt;
  • Een energiek en ondernemend team om mee samen te werken;
  • Een goed (marktconform) salaris met bonusregeling en pensioenregeling;
  • Uitgebreide mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling toegespitst op jouw interesses en je functie;
  • Flexibiliteit in werktijd- en plaats; gedeeltelijk thuiswerken is (en blijft) de norm.  

Jouw Standplaats
In overleg te bepalen en flexibel in te vullen in Zoetermeer of Utrecht. In deze functie zal je veel tijd elders besteden: bij (potentiële) klanten en partners. Deze bevinden zich door heel Nederland.  

Geïnteresseerd?
Voor meer informatie en vragen kun je contact opnemen met de directeur van NewHealth Group, Frank Verhoef, frank.verhoef@newhealthcollective.nl. Wij ontvangen je sollicitatie met schriftelijke motivatie en curriculum vitae graag uiterlijk 31-10-2021.

Functioneel applicatiebeheerder

Heb jij de juiste IT-skills, ervaring met het beheren en implementeren van software en daarnaast goede adviesvaardigheden? Wil jij je skills inzetten voor een organisatie die online ondersteuning biedt aan mensen met psychische klachten? Dan ben jij wellicht de Functioneel Applicatiebeheerder waar wij naar op zoek zijn!

Functiebeschrijving
Bij de NewHealth Group maak je deel uit van een diverse en bevlogen groep collega’s die in nauwe samenwerking met klanten en leveranciers een verschil willen maken in de ontwikkeling van de geestelijke gezondheidszorg van de 21e eeuw. Je wordt onderdeel van het ICT en Serviceteam (momenteel 3 leden). Als Functioneel Applicatiebeheerder NHG heb je IT-skills en kennis en ben je analytisch sterk. Je bent snel in het doorgronden van processen en je vindt het leuk om in de frontlinie te opereren. Je creëert en implementeert technische oplossingen die succesvol gerealiseerd kunnen worden intern of bij klanten. Je werkt hierbij nauw samen met interne en externe stakeholders. Daarnaast beheer en configureer je de applicaties en beantwoord je externe (technische) support vragen van zowel klanten als eindgebruikers. Je hebt een divers en uitdagend takenpakket en werkt zowel zelfstandig als samen met andere IT-collega’s.

Jouw specificaties:

  • HBO+ werk- en denkniveau;
  • Ervaring als consultant bij een ICT-dienstverlener is een pré;
  • Affiniteit met (zakelijke) software;
  • Affiniteit met o.a. netwerk designs, serverbeheer en aansturen van migraties;
  • Het begeleiden van software implementaties bij klanten;
  • Zelfstandig kunnen werken en beslissingen kunnen nemen;
  • Servicegericht;
  • Accuraat, flexibel met een hands-on mentaliteit;
  • Je staat open om dingen te willen leren, zodat je applicaties kan beheren en configureren;
  • In bezit van rijbewijs B is een pré, maar geen must;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels.

Wat bieden wij?

  • Een zelfstandige functie met ruimte voor eigen initiatief;
  • Een leuk team met gezellige collega’s en een prettige informele werksfeer;
  • Salaris tussen € 2526  en € 3774 bruto o.b.v. een 40-urige werkweek + 13de maand;
  • 28,5 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband;
  • Een 100% dekkende reiskostenvergoeding (ook voor het OV);
  • Een pensioenregeling;
  • Flexibiliteit in werktijd- en plaats. Gedeeltelijk thuiswerken is (en blijft) de norm;
  • Een laptop/telefoon van de zaak;
  • Ruimte voor het doen van trainingen en certificeringen;
  • Tijd en ruimte om kennis te maken met het team en alle collega’s eromheen en ingewerkt te raken op de werkwijze, platformen en systemen.

Jouw standplaats
In overleg te bepalen en flexibel in te vullen in Zoetermeer, Utrecht en/of Amsterdam.

Geïnteresseerd?
Ben je geïnteresseerd en denk jij goed te passen in onze groeiende organisatie? Stuur dan je motivatiebrief en CV naar rutger.hopster@mirro.nl onder vermelding van 'Functioneel Applicatiebeheerder' en wellicht tot gauw!

C#Medior/Senior back-end developer (32-40 uur)

Heb jij ruime ervaringen met C#, .NET en MS SQL? Wil jij je programmeer skills inzetten voor een organisatie die online ondersteuning biedt aan alle mensen met psychische klachten? Dan ben jij wellicht de back-end developer waar wij naar op zoek zijn!

Functiebeschrijving
Bij de NewHealth Group maak je deel uit van een diverse en bevlogen groep collega’s die in nauwe samenwerking met klanten en leveranciers een verschil willen maken in de ontwikkeling van de gezondheidszorg van de 21e eeuw.

We zoeken een medior/senior back-end developer. Je wordt onderdeel van het development team (vijf leden) en werkt daar samen met de andere teamleden aan het beheer, maar vooral ook de (door)ontwikkeling van de NHG-webapplicaties. De geringe omvang van het team maakt jouw takenpakket divers. Zo vul je de ene de dag met het uitdenken en bouwen van een nieuwe (backend) functionaliteit. De andere dag brainstorm je over de benodigde parameters in een API.

Jouw specificaties:

  • Je hebt minimaal 5 jaar professionele werkervaring in back-end development;
  • Je hebt een brede ervaring met C#, .Net en MS SQL;
  • Je hebt ervaring met GIT en weet hoe je databases beheert;
  • Je hebt ervaring/affiniteit met front-end techniek zoals Javascript (ES6+), Vue (of andere frameworks als React), nodejs, npm, Visual studio Code;
  • Je bent het gewend om te werken volgens Agile ontwikkelmethoden;
  • Je houdt ervan om snel maar nauwkeurig te werken en dit doe je graag zowel in teamverband als zelfstandig;
  • Je code is begrijpelijk, zelfs als daarin iets complex gebeurt;
  • Je specifieke opleiding vinden we minder belangrijk, talent is wat we zoeken. Wel is HBO/WO denkniveau een vereiste.

Wat bieden wij?

  • Een zelfstandige functie met ruimte voor eigen initiatief
  • Een leuk team met gezellige collega’s en een prettige informele werksfeer
  • Een goed (marktconform) salaris + 13de maand
  • 28,5 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband
  • Een 100% dekkende reiskostenvergoeding (ook voor het OV)
  • Een pensioenregeling
  • Flexibiliteit in werktijd- en plaats. Gedeeltelijk thuiswerken is (en blijft) de norm.
  • Een laptop van de zaak
  • Ruimte voor het doen van trainingen en certificeringen
  • Tijd en ruimte om kennis te maken met het team en alle collega’s eromheen en ingewerkt te raken op de werkwijze, platformen en systemen.

Jouw Standplaats
Zoetermeer

Geïnteresseerd?
Voor meer informatie en vragen kun je contact opnemen met de product owner NHG, Wouter Cammelbeeck: 06 22 57 40 63 Je sollicitatie met schriftelijke motivatie en curriculum vitae kun je richten aan: wouter.cammelbeeck@mirro.nl
Wij ontvangen deze graag uiterlijk 01-12-2021

Account manager (32–36 uur)

Ben jij commercieel, strategisch sterk, enthousiasmerend en heb je een passie voor eHealth ter ondersteuning van mensen met psychische klachten?  Dan ben jij wellicht onze nieuwe accountmanager. 

Functiebeschrijving
Wij zoeken op korte termijn een accountmanager ter versterking van het huidige marktteam. Als accountmanager ben je verantwoordelijk voor het genereren van omzet door relatiemanagement en de werving van nieuwe klanten. Het klantsegment omvat onder meer zorgverzekeraars, gemeenten en (middel)grote werkgevers. Daarnaast ben je mede verantwoordelijk voor het bepalen van de commerciële koers van de organisatie en de doorontwikkeling van de producten. Je beschikt over de juiste commerciële vaardigheden en over kennis op het gebied van ontwikkeling en succesvolle implementatie van eHealth. Verder beschik je over goede presentatievaardigheden en krijg je er energie van om de producten van de organisatie extern te profileren. Je weet mensen te enthousiasmeren, bent resultaatgericht en kunt klanten aan je te binden. Je fungeert als vraagbaak en linking pin. Je primaire focus is te bereiken dat:

  • (potentiële) klanten de NHG-producten gaan afnemen en (actief blijven) inzetten
  • (potentiële) klanten met interesse voor deelname aan het NHG-concept op een juiste manier worden begeleid in het aansluitproces 

Wat ga je doen?

  • Je initieert het verkoopproces bij werkgevers, zorgverzekeraars en gemeentes: dit omvat o.a. het plannen van afspraken met klanten door middel van online marketing campagnes en koude / warme acquisitie en het verzorgen van productpresentaties 
  • Je zorgt voor het afsluiten van leverings- en samenwerkingsovereenkomsten met klanten m.b.t. de NHG-producten 
  • Je begeleidt het implementatieproces bij klanten, waarbij je coördineert, als vraagbaak fungeert en de linking pin bent richting je collega’s van het markt team en het ICT & services team
  • Je bent verantwoordelijk voor relatiebeheer en de opbouw ervan binnen het klantsegment
  • Je draagt bij aan het vergroten van de omzet van bestaande klanten door het introduceren van nieuwe producten
  • Je draagt bij aan doorontwikkeling van de bestaande NHG-propositie door het signaleren van behoeften bij klanten
  • Je brengt kansen in de markt in kaart

Het profiel

  • HBO+ / WO werk- en denkniveau
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring
  • Kennis van en ervaring met digitale zorgoplossingen is een pre
  • Sterk in netwerken; bij voorkeur met een bestaand netwerk binnen lagere overheden
  • Commercieel, proactief en zeer resultaatgericht
  • Kan goed onderhandelen, is creatief en maakt duidelijke afspraken
  • Overtuigend en enthousiast; weet mensen in beweging te krijgen
  • Gevoel voor politieke verhoudingen; diplomatiek en tactisch
  • Signaleert en benut kansen
  • Analytisch sterk
  • In bezit van Rijbewijs B

Wat bieden wij?

  • Een zelfstandige functie met veel ruimte voor eigen initiatief
  • Een leuk team met gezellige collega’s en een prettige informele werksfeer
  • Een goed (marktconform) salaris; maximaal €5.484 bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband
  • Een pensioenregeling
  • Flexibiliteit in werktijd- en plaats; gedeeltelijk thuiswerken is (en blijft) de norm
  • Een laptop en telefoon van de zaak

Jouw standplaats
In overleg te bepalen en flexibel in te vullen in Zoetermeer of Utrecht. In deze functie zal je veel tijd elders besteden: bij (potentiële) klanten en partners. Deze bevinden zich door heel Nederland.

Geïnteresseerd?
Voor meer informatie en vragen kun je contact opnemen met de commercieel manager van NHG, Marjolein Ariaans: 06 23 06 06 34. Je sollicitatie met schriftelijke motivatie en curriculum vitae kun je richten aan: marjolein.ariaans@mirro.nl.

Content developer e-health

Heb jij een diploma psychologie op zak en spreekt het jou aan om e-healthprogramma’s te ontwikkelen voor mensen met psychische klachten? Dan ben jij wellicht onze nieuwe content developer e-health!

NewHealth Group richt zich, met de merken Mirro, Mentalshare Direct en NewHealth Collective, op het ontwikkelen en ondersteunen van state-of-the-art zorgconcepten, waarbij het internet een prominente rol speelt. Onze prioriteit is om kwalitatief goede zorg toegankelijk te maken voor zoveel mogelijk mensen. Volgens ons kan de gezondheidszorg beter, toegankelijker en goedkoper. Samen met onze klanten ontwikkelen we innovatieve producten die bijdragen aan het realiseren van onze ambitie.

Wij bieden online behandelingen aan voor psychische problematiek waaronder depressie, angst, slaapproblematiek, verslaving en burn-out. Naast klachtgerichte modules bieden we ook modules gericht op het vergroten van vaardigheden op het gebied van mentale weerbaarheid.

Deze modules worden ingezet door huisartsen, praktijkondersteuners GGZ (POH GGZ), hulpverleners in de generalistische en specialistische GGZ en werkgevers en onderwijsinstellingen. Ook kunnen belangstellenden zelf een module of app kopen om zelfstandig hun weerbaarheid te vergroten of een online cursus naar keuze te volgen. Bij deze modules en apps kan desgewenst ook worden gekozen voor professionele begeleiding door één van onze psychologen.

Functiebeschrijving
NewHealth Group zoekt op korte termijn een content developer e-health. Als content developer ben je verantwoordelijk voor het beheer en de (door)ontwikkeling van de content van de producten van NewHealth Group. Dit betreft de content van onze online modules en apps (bestaande uit o.a. psycho-educatie, oefeningen en filmpjes), en ook scripts voor de chatbot die we inzetten voor begeleiding van gebruikers. Daarnaast zijn we steeds bezig met het ontwikkelen van nieuwe modules en het vertalen van onze huidige modules in het Engels. Bij al deze processen speel jij als content developer een sleutelrol. 

Je doet onderzoek naar de voor het betreffende thema relevante wetenschappelijke theorieën en toetst of de inhoud van onze modules hieraan voldoet. Ook kijk je naar de wensen van de doelgroep en bedenk je nieuwe manieren om gebruikers te motiveren om actief met onze content aan de slag te gaan. Als content developer doe je vervolgens ook de aanpassingen in de modules en chatscripts via onze content management tools.  Je primaire focus is te bereiken dat: 

  • De inhoud van onze modules optimaal aansluit bij de behoeften van de doelgroep, waarvoor deze ontwikkeld is;
  • De inhoud van onze modules gebaseerd is op de meest recente wetenschappelijke inzichten uit de psychologie en gedragswetenschappen;
  • Er nieuwe content wordt ontwikkeld die aansluit bij de wensen van onze klanten.

Het profiel

  • HBO+ / WO werk- en denkniveau (psychologie, klinische psychologie, toegepaste psychologie, gedragswetenschappen);
  • 1-3 jaar werkervaring; 
  • Ervaring met ICT applicaties voor content management
  • Proactief, zelfstandig, creatief, resultaatgericht; 
  • Communicatief, met uitstekende schriftelijke vaardigheden;
  • Goede Engelse schriftelijke vaardigheden zijn een pré;
  • Kennis van actuele ontwikkelingen in de (geestelijke) gezondheidszorg.

Jouw afdeling
Je bent werkzaam binnen het Contentteam van NewHealth Group. Het Contentteam is verantwoordelijk voor de ontwikkeling en het beheer van de producten van NewHealth Group en bovendien begeleiden de psychologen van dit team ook de cliënten die gebruikmaken van onze apps en modules.

NewHealth Group bestaat uit een ondernemend gezelschap van hoogopgeleide professionals. Je collega´s zijn verantwoordelijk voor: ICT & Techniek, Productmanagement, Acquisitie, de Help- en Servicedesk. Je legt verantwoording af aan de manager van het Contentteam.

NewHealth Group heeft een centraal kantoor in Zoetermeer.

Wij bieden jou

  • Een leuke en uitdagende functie binnen een informele, jonge en innovatieve organisatie.
  • Veel eigen verantwoordelijkheid en direct aan de slag met interessante projecten. Korte lijnen met de andere afdelingen. Kortom, een hele leuke startersfunctie.
  • Het salaris is afhankelijk van de kennis en ervaring, een indicatie is CAO GGZ FWG 50-55

Geïnteresseerd?
Stuur je sollicitatie en motivatie naar frank.koster@newhealthcollective.nl, t.a.v. Frank Koster.
Ook voor meer informatie en vragen kun je contact opnemen met Frank.

Vacatures

Bij de NewHealth Group zijn momenteel de volgende vacatures beschikbaar.


Zelfstandig werken aan je gezondheid in je eigen vertrouwde omgeving, op elk moment van de dag.  

Lees ook

Huisartsen en POH-GGZ

Lees meer over wat NHC kan betekenen in jouw praktijk. 

Meer info

GGZ instellingen

Lees meer over wat NHC kan betekenen in jouw organisatie. 

Meer info

Module Catalogus

Kan en klare modules, meteen inzetbaar. 

Meer info