Werken bij NewHealth Collective

<
>

Technical support Agent - eHealth

NewHealth Collective is een innovatief bedrijf dat zich richt op het vernieuwen van de gezondheidszorg, waarbij dienstverlening via het internet een belangrijke rol speelt. Een van onze producten is het NewHealth Collective platform, een online applicatie waarmee onze klanten hun cliënten bedienen met online hulpverleningsprogramma’s.

Als Technical Support Agent- eHealth lever je een belangrijke bijdrage aan de tevredenheid van onze klanten met onze producten. Dat doe je door hun meldingen en wensen snel en adequaat af te handelen en te zorgen dat afspraken worden nagekomen. Je onderhoudt daartoe contacten met klanten, collega’s en leveranciers. Met een hands-on mentaliteit en een uitstekende kennis van de applicaties, analyseer je de vragen en weet je snel de juiste oplossing te vinden. Daar waar mogelijk los je eventuele problemen ook meteen zelf op. Wanneer nodig schakel je snel met collega’s en leveranciers.

Als Technical Support Agent- eHealth rapporteer je via periodieke rapportages over de kwaliteit van de dienstverlening: de gerealiseerde service levels.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Proactief, efficiënt en effectief afhandelen van klant vragen en oplossen van technische problemen.
  • Registreren en monitoren van meldingen in ons ticketsysteem en ticketsystemen van derden.
  • Opstellen KPI’s en rapportages over het gebruik en support.
  • Vertalen van wensen en eisen naar verbeteringen aan onze producten en diensten.
  • Ondersteunen van het implementatieproces bij de klant.
  • Testen van nieuwe releases en fixes.

Jouw profiel

  • Je hebt minimaal hbo-werk- en -denkniveau.
  • Je werkt zelfstandig en bent proactief.
  • Je hebt passie voor je vakgebied.
  • Je vindt het leuk om problemen op te lossen en mensen blij te maken en je begrijpt wat daar voor nodig is.
  • Je bent analytisch sterk, gestructureerd en oplossingsgericht.
  • Je ben communicatief sterk maar kan je ook goed inleven.
  • Je bent goed in snel schakelen als mediator tussen, klanten, cliënten, leveranciers en programmeurs, en managet hun verwachtingen. 
  • Je hebt ook affiniteit met het technisch beheren van applicaties en kennis van, of bereidheid om te leren over SQL query’s.

 

Kennis van de gezondheidszorg is niet noodzakelijk, maar het helpt wel als je het leuk vindt bij te dragen aan de verbetering ervan.

Wat bieden we jou?
Je komt bij ons niet in een gespreid bedje terecht, en we verwachten dat je ook bijdraagt aan de verdere ontwikkeling van de organisatie. We bieden jou een uitdagende fulltime functie en de mogelijkheid om te groeien en jezelf te ontwikkelen. Vrijheid en autonomie in jouw rol als Technisch Support Agent en mee te denken met de ontwikkelingen van NewHealth Collective.

Bij NewHealth Collective maak je deel uit van een klein, maar bevlogen team dat in nauwe samenwerking met klanten en leveranciers een verschil wil maken in de ontwikkeling van de gezondheidszorg van de 21eeeuw. Daarbij zijn we continu op zoek naar de balans tussen het realiseren van onze gezamenlijke toekomstvisie en het vandaag maken van concrete stappen waarmee cliënten en patiënten morgen betere zorg ervaren.

Afhankelijk van wat je precies meebrengt aan kennis en kunde zullen we samen de details van de functie-invulling uitwerken en daar de beloning op afstemmen.

Solliciteren

Denk je dat jij diegene bent die wij zoeken, stuur ons dan je CV en je motivatie vòòr 30-09-2017.

 

Klik hier voor je sollicitatie, motivatie en CV.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.